Mudah nak mengaji dan jadi imam solat

"Al Quran Mathani ni tak Pakai Spec pun dah Nampak, Terjemahan Melayu dan Waqaf Ibtida',

Memudahkan juga dengan Hukum Tajwid Berwarna, Panduan Bacaan Hamzah Wasal & Nun Iwadh."

“Tulisan Jelas, Tak Payah Pakai Spek, Tulisan Besar Nampak Sebiji-Sebiji!”

as seen on

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Lebih 73,000+ Pengguna Al-Quran Al-Mathani
Berpuas Hati

rakan kolaborasi

“..Bila usia makin meningkat ni, nak baca Al-Quran kadang tu sukar sebab penglihatan terbatas..”
– Kamil, 45, Guru

“..Nak cari Al-Quran ni mudah je, cuma nak cari yang lengkap memenuhi citarasa seperti Al-Quran Al-Mathani ni sukar nak jumpa, terima kasih Mikraj..”
– Nur Aisyah, 55, Surirumah

Pernah rasa susah
nak baca quran?

Mata kabur,
tak jelas huruf
boleh salah baca
Tiada panduan tajwid,
takut salah baca
boleh lari makna
Quran terlalu kecil,
Mata cepat penat
larat baca sikit je
Tiada wakaf ibtida,
Nafas tak cukup
tak tahu tempat nak berhenti
Tiada terjemahan,
tak faham makna
kurang penghayatan
tiada kelulusan KDN,
Tidak dijamin sahih
sangat merbahaya & boleh menyebabkan dosa

jika jawapan anda

"ya"

itu petanda kuat anda WAJIB ada
Al-Quran Al-Mathani

Ini Janji Kami

"Sesiapa miliki Al-Quran Al-Mathani,
pasti akan jatuh cinta
bila menggunakannya walau sekali"

MEMPERKENALKAN

Al-Quran Al-Mathani

AS SEEN ON

Saiz Font
Tulisan 28

Hukum Tajwid
Lengkap

Berserta
Waqaf Ibtida'

Terjemahan
Bahasa Melayu

Sah Diluluskan
Oleh KDN

Kualiti Kertas Anti Silau

Al-Mathani merupakan satu-satunya Al-Quran yang dilengkapi dengan hukum tajwid yang terperinci, bersaiz besar (A3), lengkap panduan waqaf ibtida’ dengan terjemahan bahasa Melayu.

KELEBIHAN AL-QURAN AL-MATHANI

Tulisan Huruf Ayat Quran bersaiz Besar font 28

Saiz font 28. Senang nak baca kalau macam ni. Dari jauh pun dah boleh nampak.

Ada Hukum Nun Iwadh & Hamzah Wasal

Hukum ni yang paling ramai salah baca. Jadi, lepas ni senanglah kita nak rujuk.

Terjemahan Bahasa Melayu (Pimpinan Ar-Rahman)

Hukum ni yang paling ramai salah baca. Jadi, lepas ni senanglah kita nak rujuk.

Berserta dengan Panduan Waqaf Ibtida

Kalau sebelum ni nak baca ayat Al-Quran pun tak cukup nafas, lepas ni dah tahu nak berhenti kat mana.

Ada Kelulusan
daripada KDN

KDN pun dah beri kelulusan untuk Al-Mathani. Terjamin kesahihannya.

Kotak Quran
Eksklusif premium

Kotaknya yang Premium dan Eksklusif sangat sesuai untuk dijadikan hadiah untuk diri sendiri atau yang tersayang.

Tulisan Huruf Ayat Quran bersaiz Besar font 28

Saiz font 28. Senang nak baca kalau macam ni. Dari jauh pun dah boleh nampak.

Ada Hukum Nun Iwadh & Hamzah Wasal

Hukum ni yang paling ramai salah baca. Jadi, lepas ni senanglah kita nak rujuk.

Terjemahan Bahasa Melayu (Pimpinan Ar-Rahman)

Hukum ni yang paling ramai salah baca. Jadi, lepas ni senanglah kita nak rujuk.

Berserta dengan Panduan Waqaf Ibtida

Kalau sebelum ni nak baca ayat Al-Quran pun tak cukup nafas, lepas ni dah tahu nak berhenti kat mana.

Ada Kelulusan daripada KDN

KDN pun dah beri kelulusan untuk Al-Mathani. Terjamin kesahihannya.

Kotak Yang Premium

Kotaknya yang Premium dan Eksklusif sangat sesuai untuk dijadikan hadiah untuk diri sendiri atau yang tersayang.

ini apa yang anda akan dapat

Banyak kan? 🥰
jom saya belanja video
unboxing

lihatlah
apa kata mereka..

Ada banyak lagi testimoni yang kami dapat, Alhamdulillah semua berpuas hati.
dan ramai juga yang beli untuk hadiahkan kepada orang yang mereka sayang
Ramai yang dah cuba, Alhamdulillah semua berpuas hati 🥰

Cuba tengok Review
Ustaz Syamsul Debat

Ni Pula Reaksi Pembeli Setelah terima Al-Quran Al-Mathani

Mengalir air mata, sebak rasa dapat hadiah daripada anaknya.. 🥹

Bayangkan..

Anda dapat macam ni..

MashaAllah.. mesti best kan?

Nak Lebih Selesa?

Dapatkan Sekali
Stand Al-Quran

*Stand Al-Quran terdapat di pakej B & D sahaja

Nak mengaji pun tak sakit kaki boleh duduk atas kerusi je

JAMINAN one-to-one replacement

Produk AL-QURAN AL-MATHANI yang dijual oleh kami adalah 100% berkualiti tinggi, berkemungkinan banyak produk yang lebih murah di luar sana, namun kami tidak menjamin kualiti yang sama dengan produk yang kami jual.

Dan demi menjaga kepuasan pelanggan-pelanggan kami, AL-QURAN AL-MATHANI memberikan jaminan gantian produk sekiranya barangan dibeli dari kami adalah rosak atau tidak sampai.

Anda takut dah bayar, barang tak sampai?

Bayar je kat posmen masa barang sampai

*Perkhidmatan COD tersedia untuk seluruh Malaysia!

Hari ni kami ada berita baik untuk anda sempena Syawal 1445H

harga asal Pakej Quran + Stand

RM520

tapi..

untuk hari ini 18/07/2024,
kami tawarkan harga istimewa

rm499

rm399

rm299 sahaja!!

untuk pembeli di website ini sahaja, kami tambah lagi dengan 4 hadiah ekslusif

Jika anda dapatkan
hari ni, kami berikan
Hadiah PERCUMA!
(bernilai RM189)

Jika anda dapatkan
hari ni, kami berikan Hadiah PERCUMA!
(bernilai RM189)

Setiap hari order bertimbun macam ni stok pun dah tak banyak..

Jadi saya tak mahu anda terlepas peluang.. sebab sekarang produk ini
sangat limited stok

dapatkan sekarang
sebelum Stok habis dan
Promosi ini tamat!

  • 00Hours
  • 00Minutes
  • 00Seconds

Siapa cepat, dia dapat!

Baki Stok Quran :
447 unit shj..

jangan tunggu lagi..
Dapatkan Quran
Al-Mathani hari ini

Pakej Harga

Quran Al-Mathani

Set Al-quran
+ Stand

RM520RM299

Set Al-quran + Stand
+ surah pilihan

RM640RM426

Set Al-quran
+ Surah pilihan

RM570RM366

Set Al-Quran
Sahaja

RM450RM269

Product Ratings

aisyahabd
Quality : Good
Alhamdulillah brg smpai dgn selamat.. sangat puas hati.. pakejing dijaga dgn baik.. Memang terbaik! 👍👍👍
20-02-2024 | Variation : Pakej A - Al-Quran Al-Mathani (Putih)
m******d
Quality : Terbaik
Dah baca malam semalam.. Best sangat.. Tulisan besar n x perlu nk bukak quran... All in 1 🥰
30-01-2024 | Variation : Pakej B - Al-Quran Al-Mathani (Hitam)
l****a
Quality : Excellent
Sgt berpuas hati, tulisan besar dn akhir nya, dpt quran berkertas putih.. Terang mata tengok.. Syukur.. Tahniah atas usaha ini. ⭐⭐⭐⭐⭐
16-01-2024 | Variation : Pakej D - Al-Quran Al-Mathani (Hitam)

Jika perlukan sebarang bantuan atau kurang mahir membuat pembelian di website, boleh whatsapp admin 👇👇

Jaminan 1-to-1 replacement

Produk Al-Quran Al-Mathani terjamin one-to-one replacement

PENGHANTARAN KE SELURUH MALAYSIA

100% dijamin barang sampai ke tangan anda

HARGA YANG BERPATUTAN

Anda akan dapati harga ini berbaloi dengan nilai yang anda terima

BARANG SAMPAI
BARU BAYAR

Boleh order dulu, bayar kemudian kepada posmen ketika barang sampai

Soalan Lazim

Masih ragu-ragu? Anda boleh dapatkan jawapan kepada soalan yang biasa ditanya kepada kami di bawah untuk bantu anda buat keputusan. 

Al-Quran Al-Mathani bersaiz A3. Ukuran tepat Al-Quran Al-Mathani: 37.2cm x 28.5cm (Panjang x Lebar)

Al-Quran Al-Mathani tiada tulisan rumi. Walaubagaimanapun, terdapat terjemahan dalam Bahasa Melayu.

Tulisan font bersaiz 28.

Buat masa sekarang, Al-Quran Al-Mathani mempunyai pilihan warna hitam, hijau dan putih sahaja. Al-Quran Al-Mathani bersaiz A3 sahaja.

Untuk Semenanjung Malaysia biasanya 2-3 hari, Sabah dan Sarawak 3-5 hari. Bagi Singapore pula, 5-7 hari dah sampai.

Mikraj Digital Sdn Bhd (1438757-X)
13-1, Jalan Puteri 3A/1, Bandar Puteri Bangi, 43000, Kajang, Selangor

Tel: +6010-8791340

Disclaimer :

Facebook™ or FB is a Registered Trademark of Facebook.com.

Quransaizbesar.com is not affiliated with Facebook.com in any way, nor does they sponsor or approve any of products. All trademarks mentioned here are copyrighted by their respective owners.